عکس / ریحانه پارسا کاملا عریان شد / عبور از خط قرمز ابتذال درترکیه

 

ریحانه پارسا دوباره جنجال آفرینی کرد. ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه و مهاجرت کرده از ایران در تازه ترین پست اینستاگرامی خود تصویر نیمه عریان خود را منتشر کرد. ریحانه پارسا  بازیگر سریال پدر شبکه دو سیما بود که بعد از مدتی که مشهور شد از ایران به ترکیه مهاجرت کرد و ریحانه پارسا با انتشار فیلم و عکس های بی حجاب و نیمه عریان از خود پر حاشیه شد.

به گزارش رکنا، ریحانه پارسا این تصویر را از خودش منتشر کرد:

ریحانه پارسا

رفتار های غیر متعارف در بین بازیگران بیش از دو دهه است که به موضوع روز تبدیل شده و امروز علاوه بر مهاجرت بازیگران و هنرمندان شاهد رفتار های خارج از عرف آن ها هستیم. این بار ریحانه پارسا به منتشر کردن تصویر نیمه عریان خود به تمام حواشی و مستندات در این زمینه دامن زد.

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی است که پس از شهرتش در سریال " پدر" تصمیم به مهاجرت به خارج از کشور گرفت، اما تمام داستان به این جا ختم نشد و حواشی این بازیگر درباره رابطه اش با پویا مختاری (گرداننده سایت های شرط بندی ) جنجال دیگری در شبکه های مجازی به پا کرد. حال ریحانه پارسا با انتشار عکس نیمه عریان خود تیر خلاص را به جنجال های ایجاد شده زد.

نمونه دیگر این رفتارهای خارج از عرف را  " گلشیفته فراهانی در چند سال گذشته داشت.گلشیفته فراهانی پس از آن در فیلم های هالیوودی ایفای نقش کرد.

ریحانه پارسا  اختلالات روانی  دارد؟

ریحانه پارسا در هر مصاحبه یا تریبونی استفاده کرده است تا بگوید خانواده او اهمیتی برایش ندارند و او تنها به دنیا آمده ونیز تنها زندگی خواهد کرد. با مرور این اتفاقات شائبه هایی از سوی افراد مختلف بیان شده است که مدعی هستند ریحانه پارسا دچار اختلالات روانی است.

همچنان او یکی از پیشتازان  تولید محتوای عامه پسند و زرد است. اخباری که مخاطب را به خود جلب می‌کند و مورد علاقه سایت‌های و صفحات مجازی است که صرفا برای کسب درآمد فعالیت می‌کنند.

ریحانه پارسا از زمانی که به ترکیه رفته مخاطبان صفحه اینستاگرامش افزایش یافته‌اند. او کانال تلگرامی را هم راه اندازی کرده و نوشته هایش را در آنجا منتشر می کند.

روابط غیر اخلاقی ریحانه پارسا

همچنین ادعا می کنند ریحانه پارسا با امیر تتلو دیگر چهره جنجالی حاضر در ترکیه مثل پویان مختاری ارتباط دارد.هر روز خبری تازه از رابطه او با یک بازیگر و یا شاخ اینستاگرامی منتشر می‌شود.

ریحانه پارسا با ایجاد جنجل ها سعی می کند هر روز معروف تر شود اما این شهرت برای او منفعتی نخواهد داشت. در همین راستا این گمانه هم مطرح است که همین مافیای شرط‌بندی پشت صحنه حاشیه‌سازی و خبرسازی برای او است.

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه (جوادی) پارسا متولد سال 1377 می باشد، می گوید در رشته تئاتر تحصیل کرده و با بازی در سریال پدر به شهرت رسید. او بعد از بازی در این سریال پربیننده راهی دنیای تئاتر شد و در سینما و تلویزیون فعالیت آنچنانی نداشته است.

مهاجرت ریحانه پارسا از آن جهت پر حاشیه شد که وی اقدام به کشف حجاب و انتشار ویدیوهای مبتذل نمود و بعد از آن با همکاری مهره های اصلی سایت های شرطبندی و قمار در ترکیه اقدام به کسب درآمد از کاربران ایرانی کرد.

او همچنین با انتشار یک ویدیو چندین هنرمند مشهور در ایران را به تجاوز جنسی متهم کرد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در اسفند 1377 در تهران متولد شد. پدر او شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است و داری 2 خواهر کوچک تر از خودش است.

ریحانه پارسا دارای مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره است و کار هنری خود را از همان تئاتر هنرستان سوره آغاز کرد.

او با بازی در سریال پدر در نقش دختری به نام لیلا در کنار سینا مهراد، لعیا زنگنه و مهدی سلطانی به شهرت رسید.