دختر و پسر عاشق پیشه پس از ۳۲ سال به هم رسیدند! + عکس از کوهدشت
 
عشق 32 ساله به سرانجام رسید. ازدواج دو فرد بعد از عشق 32 ساله که باعث شادی شد. این دو فرد که عشق 32 ساله ای را سینه خود محفوظ داشته بودند بالاخره و با وساطت بزرگان باهم ازدواج کردند. این دو فرد با عشق 32 ساله ای که بهم داشتند توانستند در انتظار رسیدن هم بمانند. خبر رسیدن دو نفر بعد از عشق 32 ساله در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

عکس عشاق 32 ساله

عشق 32 ساله

در روستای «بره کلک کشماهور» از توابع شهرستان کوهدشت لرستان، دختر و پسری که از سال ۶۸ به همدیگر علاقه داشتند و بخاطر اتفاقاتی به هم نرسیده بودند پس از ۳۲ سال بالاخره با وساطت ریش‌سفیدان و امام جماعت روستا به هم رسیدند و ازدواج کردند.

پسر و دختری که پس از ۳۲ سال به هم رسیدند.

چه کسانی مناسب ازدواج نیستند؟

افسانه صمدزاده روانشناس و استاد دانشگاه درباره خصلت‌هایی که در فرد باعث می‌شود فرد مناسبی برای ازدواج نباشد گفت: ازدواج یکی از مهم‌ترین مراحل و انتخاب در زندگی است.

صمدزاده درباره افرادی که اصلا گزینه مناسبی برای ازدواج نیستند گفت: از جمله افرادی که ازدواج با آن‌ها صحیح نیست، افرادی هستند که هنوز کودک مانده و از لحاظ رفتاری بالغ نشده اند. این افراد از رفتار مسئولانه و سنجیده طفره می‌روند و شرایطی را فراهم می‌آورند که همسر آن‌ها برایشان نقش والد را ایفا کند.

وی صفات این گونه افراد را موارد زیر دانست و گفت:

۱- توانایی نداشتن در پذیرش مسئولیت‌های مالی و حل مشکلات اقتصادی

۲-بی هدفی و بی‌انگیزگی

۳- غیر قابل اعتماد بودن

ویژگی افراد نامناسب ازدواج

۱-افرادی که در گیر رابطه‌ی عاطفی قبلی خود هستند.

۲-افراد معتاد به الکل و مواد مخدر

۳-افرادی که وابسته به والدین خود هستند

۴-افراد کنترل کننده

۵-نرسیدن به بلوغ فکری، سنی و اقتصادی